neděle 16. října 2016

Hristina - Přírodní kosmetika - Parfém, balzám na rty, maska

Ahoj.
Dnes mám pro Vás recenzi na přírodní kosmetiku Hristina se, kterou spolupracuju.

O kosmetice:
 Kosmetika používá pouze přírodní konzervanty, neobsahuje silikony, detergenty.
Složení produktů odpovídá skutečnosti, nic není skryto a je pro vás přeloženo do dvou jazyků, Česky a Anglicky.
Kosmetika Hristina je vysoce kvalitní 100% přírodní kosmetika bez chemických přísad.
Kosmetická firma Hristina má 15-ti letou tradici, která kombinuje bohatost bulharských bylinných extraktů a vyjímečných rostlin, másel, solí a vzácných esenciálních olejů pocházejících z celého světa.
Je vyrobena z čistých surovin dle starých Bulharských a Perských receptur s okamžitým efektem na plet’. Bez parabenů a alergenů. Netestováno na zvířatech 
Cíl firmy je komplexní péče o krásu a spokojenost našich zákazníků. Vytváříme  široký výběr pro každou potřebu a rozmar.
Kosmetika Hristina se úspěšně prodává v mnoha zemích jako Dubai, Rusko, Bulharsko, Itálie, Francie, Španělsko a teď i v České republice a na Slovensku.
Značka Hristina Cosmetics získala důvěru zákazníků, jejich očekávání a potřeb. 


Přírodní balzám na rty - Máta Peprná 30ml
( Složení:  KAKAOVÉ MÁSLO, BAMBUCKÉ MÁSLO, ALLANTOIN, ELASTIN, MĚSÍČEK EXTRAKT, MÁTA PEPRNÁ AROMA, VČELÍ VOSK)
Z e-shopu jsem si vybrala tento balzám na rty. Balzám nijak nebarví. Má úžasnou vůni po mátě. Kelímek je velký 30ml, takže balzámu je tam hodně a vystačí vám opravdu na dlouho! Balzám ve větší vrstvě vydrží na rtech opravdu dlouho. Co mě asi nejvíce  zaujalo na tomto balzámu je to, že když si ho dáte na rty tak chvilinku pálí! Prostě se vám snaží vyléčit vaše popraskané rty.Hydratuje, chrání, zjemňuje a vyhlazuje rty, zanechává mírný lesk. Nejvíc se asi hodí ted do té zimy a pak úplně do zimy, kdy bude mrznout! Na to už se těším, až budu používat balzám hlavně v mrazech! ( Pokud teda nějaké budou) Navíc je balzám za 55Kč, což se mi zdá málo! Určitě  ho doporučuji, aby jste ho vyzkoušeli.
Kupujte TADY




 Přírodní parfém Frey pro ženy 30 ml
 ( Složení: VODA, LÍH, JASMÍNOVÉ KVĚTY ESENCIÁLNÍ OLEJ, BÍLÉ PIŽMO EXTRAKT, YLANG-YLANG ESENCIÁLNÍ OLEJ, ŠTÍROVNÍK EXTRAKT, RŮŽE DAMAŠSKÁ ESENCIÁLNÍ OLEJ, KOSATEC FLORENTSKÝ ESENCIÁLNÍ OLEJ, DĚHEL ESENCIÁLNÍ OLEJ, JANTAROVÝ OLEJ, OPIUM OLEJ, ANDROSTENONU, ANDROSTENOL )
Prafém strašně krásně voní - zamilovala jsem si ho. Je hodně silný, takže vydrží opravdu dlouho. Hodí se hlavně teď na podzim/zimu. Dokonce ho používá i moje mamka a strašně krásně ji voní.
Svrchní tóny: bílé pižmo, bílé lanýže, černý rybíz. Hlavní vůně sladkého jasmínu, tuberózy a divokých jahod. Základní vůně jsou cedr, vanilka. Použijte na krku, podpaží  a užívejte si. Komfortní balení a snadno přenosný. Vždy a kdekoliv. Pro ženy. Obohacený o feromony.
Doporučuji!!  ♥
Kupujte TADY



PŘÍRODNÍ OBLIČEJOVÁ MASKA NA AKNÉ 200 ML

  SLOŽENÍ: VODA, KAOLIN, OXID ZINEČNATÝ, KAKOST EXTRAKT, MĚSÍČEK LEKAŘSKÝ EXTRAKT, JITROCEL KOPINATÝ EXTRAKT, PROPOLIS

Dále jsem si vybrala tuto masku na akné. Zklidňuje zanícenou a mastnou pleť s akné. Masku používám cca 2x krát týdně a musím říct, že opravdu pomáhá, protože akné mám lepší.Nemám ho tolik a prostě vydím, že je pleť zklidněná. Jsem strašně ráda, že jsem našla tuto masku, která opravdu pomáhá. Navíc nezanechává pleť suchou, ale vyživenou, hydratovanou a zklidněnou. Absorbuje mastnotu, zacož jsem strašně ráda!!! Mám mastnou pleť, takže tato maska je jak stvořená pro mě. Má antibakteriální účinek. Zklidňuje pokožku, smršťuje široké póry a snižuje sekreci mastnoty. Kaolin čistí, napíná a bělí kůži, kombinace extraktů z měsíčku má antiseptické a zvláčňující účinky. Pelargónie známá pro posílení a tonikum kapilár, pomáhá pleť uklidnit aby byla hladká a svěží. Jak používat: aplikujte na čistou tvář a nechte alespoň 15 minut působit, poté opláchněte vlažnou vodou.. Doporučeno pro: mastnou, akné a problematickou pleť. 

Doporučuji♥

Kupujte ZDE





Který produkt Vás zaujal nejvíce?

1 komentář:

  1. Po této značce už také začínám pokukovat :-) nejvíce mne zaujala maska, v těch se ráda vyžívám :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)