neděle 23. října 2016

CelluBlue - Ano nebo ne?

Ahoj.
Dnešní článek bude o CelluBlue ( možná plno z vás se ptá, co to vlastně je? Odpověd se dozvíte, když budete číst dál! )
S CelluBlue jsem měla možnost spolupracovat, tak jsem to hned brala! Ovšem co to CelluBlue vlastně je?

Pomocí CelluBlue můžete napodobovat pohyby proslulé vakuové masáže.
Tato masážní technika je nejúspěšnější ošetřovací metoda proti celulitidě! Používáním naší vakuové baňky dostanete pozitivní výsledky už během několika týdnů. CelluBlue se používá proti všem typům celulitidy: edematózní, tukové, fibrózní nebo kombinované.




 Masáže pomocí CelluBlue napodobují pohyby při vakuové masáži.
Používání vakuové baňky CelluBlue aktivuje proces spalování tukových polštářků, což znamená likvidaci tukových buněk, dále aktivuje a vyrovná prokrvení a lymfatickou cirkulaci. Díky tomu bude kůže vypadat zdravější a pevnější!


V první fázi jsem moc nadšená nebyla. CelluBlue jsem testovala cca 1-2 měsíce, protože jsem čekala na co nejlepší výsledky! První týden jsem byla zklamaná, jak už jsem psala. Další týden  zklamání přecházelo. No a ten třetí týden byl už lepší, protože CelluBlue jsem používala vždy, když jsem se okoupala. Pak jsem se namazala nějakým krémem, protože CelluBlue nesmíte používat na suchou pokožku! Postižené místa jsem masírovala cca 3min, proto se výsledky objevily později. Na nějakém blogu jsem četla, že slečna  masírovala 5min. Abych řekla pravdu moc mě to nebavilo, jsem totiž nedočkavá a všechno musím mít hned, proto jsem byla v první fázi zklamaná, ale pak zklamání přešlo! Pomerančová kůže zmizela asi po 3-4 týdnech. S CelluBlue jsem spokojená, už vím po čem sáhnu nebo vím komu CelluBlue můžu doporučit! 

NASHLEDANOU CELULITIDO!
Cellublue je malá věc, která Vás navždy zbaví celulitidy!

Nashledanou pomerančová kůže!
Masáže pomocí CelluBlue odstraní podkožní tuk!

CelluBlue kupujte  TADY



1 komentář:

Děkuji za každý komentář! :)