čtvrtek 27. října 2016

Avene Čistící voda - Notino.cz

Kosmetika Avène | Značka Avène v sobě nese sílu termální vody, která vzniká v nitru planety Země, kde získává svou jedinečnou sílu. Malá vesnička v horách na jihu Francie proslula svou termální vodou. Lázně každý rok dokazují laické i odborné veřejnosti, že je možné termální vodou Avène odstraňovat potíže při atopické dermatitidě, lupence nebo popáleninách. Lázeňské procedury pod dohledem kožních lékařů zde absolvuje množství dětských i dospělých pacientů s kožními obtížemi..

Notino.cz mi zaslali k testování tuto čistící vodu. Na první pohled mě hned zaujala, protože jsem na ní slyšela samé dobré recenze od mých známých. Má příjemnou lehkou vůni.Je dobrá na odličování, ale hlavně na vyčištění pleťi. Na tamponek stačí opravdu trocha. I ta trocha důkladně vyčistí pleť. Po vyčištění je pleť zmatněná. Vůbec nevysušuje pleť. Absorbuje mastnotu, takže bych ji doporučila pro problematickou, citlivou a hlavně mastnou pleť. Ovšem může jí používat každý i normální pleť.

Pleť je důkladně vyčištěná, hydratovaná, a vyživená. Určitě ji vyzkoušejte a zamilujete si ji, tak jako já. Nijak pleť nedráždí. Po pravidelném používání mě pleť nijak nesvědí a také po pravidelném používání se Vám zlepší celkový stav pleťi. Z vlastní zkušenosti musím říct, že moje pleť není mastná po vyčištění - také bych ještě dodala, že stahuje póry, akné se mi už tolik nedělá. To díky této čistící vodě.


Kupovat můžete na NOTINO.CZ

2 komentáře:

  1. moc pěkný moc hezky to popisuješ je to super jako nechápu proč tě nesleduje víc lidí si fak super kláry
    AHOJ Barbora Hánová ano jsem to já od elišky segra:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mam ji doma, tak jsem na ni zvedava. Avene je hodne chvalena znacka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)