středa 12. října 2016

Parfums.cz MĚNÍ jméno na Notino.cz !!

Ahoj všichni.
Někteří to možná víte, někteří ne. Parfums.cz mění jméno na Notino.cz !
Už budu psát na recenze, že jsou ze stránky Notino.cz a né Parfums.cz - tak jen, aby jste věděli.
Notino.cz mi napsali tento vzkaz: ( Snad nevadí, že vám ho sem napíšu )
Kláro, děkujeme za dosavadní přízeň a skvělou spolupráci. Našim společným cílem je, aby se lidé cítili krásnější.I díky Vám jsme se postupně rozrostli do 14 zemí a máme v nich spoustu spokojených zákazníků. Neuspále rozšiřujeme nabídku parfémů a kosmetiky a dnes už máme více než 45 000 produktů pro krásu. A jako správná rodina, chceme mít ve všech zemích stejné jméno.
Od září 2016 proto měníme jméno na notino (čteme ,,NOTÝNO")

Tak to byl takový krásný dopis od NOTINO.CZ
 Včera mi na email přišla zpráva od kurýra, že mi bude doručovat 12.10.2016 balík. Furt jsem přemýšlela co mi má přijít, protože dnes mi nic na spolupráci přijít nemělo. Hledala jsem v emailech jestli mi někdo náhodou nepsal, že mi dnes přijde balík, ale v rámci spolupráce mi nic přijít nemělo.
Tak jsem si řekla, že se nechám překvapit! Přišla jsem domů ze školy a hned jsem balík rozbalila. Najednou na mě vykoukla krásný ,,KRABIČKA" a na ní byly takov vzory, tak jsem si říkala, že ty vzory z někama znám , ale nevěděla jsem z kama. Otevřela jsem krabičku a hned první na mě vykoukl letáček s nápisem Parfums.cz mění jméno na Notino. Dále mi Notino zaslali plno vzorečků, které budu pro Vás postupně testovat a samozřejmě budu psát recenze ( Produkty mi poslali, jako poděkování za spolupráci, nebo nevím ja to mám nazvat ). Dnes vám tak v rychlovce ukážu co krabička z Notina.cz obsahovala a o produktech vám něco napíšu. Jinak Parfums.sk také změnili název na Notino.sk

Takhle vypadala tedy ta krabička:




Takhle to vypadalo vevnitř:


A teď už na samé produkty! :)

Krabička obsahovala tyto vzorečky:


První z leva je parfém BURBERRY baby touch. Myslím si, že je to přírodní vůně, protože jdou hodně cítit květiny, ale vážně nevím. Každopádně jde hodně cítit vůně květin. Je to "toaletka" taková příjemná a myslím si, že by hodně z Vás mohla vonět, obzvlášt těm, kteří mají rádi takové ty přirodní květinové vůně. Není moc silná, je taková lehká ideální na léto. Za mě tedy krásně voní klidně bych si ji i koupila, ale to spíše až na léto. Vůni si můžete koupit TADY
Na pravo je parfém, který se jmenuje ESCADA ESPECIALLY. Co jsem na něj četla recenze, tak si ho větsina lidí chválila, ovšem pár z nich psalo, že vůně moc dlouho nevydrží. Určitě vyzkouším jestli vydrží a kdyžtak Vám dám vědět.Mamka si k parfému čuchala a říkala, že jí to připomíná CHLOE. Já nemůžu říct, jestli voní jako CHLOE, protože jsem CHLOE nikdy neměla a ani ho nikde nezkoušela, ale určitě to někdy napravím.Tento parfém bych zařadila do těch sladčích vůní, které se spíše hodí na jaro či léto. Koupit si ho můžete TADY.




Jako další jsem v krabičce našla krém NIVEA SOFT ze kterého jsem strašně ráda! Většina lidí si ho chválí dokonce i má oblíbená youtuberka LUCY WRITE TEEN WORLD! Krásně voní asi jako klasická Nivea. Jsem na něj strašně zvědavá určitě můžete čekat na tento krém recenzi. Krém si můžete koupit TADY za super cenu.



TONI&GUY Glamour lak na vlasy silné zpevnění. Tuto značku vůbec neznám. Co jsem zkoušela, tak lak krásně voní úplně super a četla jsem na něj samé dobré recenze! Jsem na něj zvědavá uvidíme jestli mi bude vyhovovat. Lak na vlasy si můžete koupit TADY

 Garnier Ambre Solaire. Bohužel nic tu není v češtině tudíž nevím o tomto produktu skoro nic. Ale samozřejně, že si to přeložím :D Zkoumala jsem to s tetou a pokud jsem dobře pochopila, tak je to takový samoopalovací krém. Těším se, až krém vyzkouším, ale bojím se, abych neměla fleky nebo nějakou hodně tmavou plet.

Jako další na mě vykoukli tyto InvisiBobble Traceless Hair Ring gumička do vlasů 3 ks. Znám je už delší dobu a vím, že jsou super, protože vlasy nezacuchají a netahají a drží ve vlasech! Koupit si je můžete TADY  (mají plno barev!)

 

Avene Cleanance micelární čisticí voda pro problematickou pleť, akné. Tato čistící voda mě dost zaujala, používá ji i moje teta a chválí ji, také čtu samé dobré recenze, takže bude určitě super a pro moji mastnou,problematickou,akné pleť úplně stvořená! Koupit si ji můžete TADY  ..MEDIBLANC Whitening zubní pasta s bělicím účinkem - akorát jsem si k pastě stihla čuchnout! Vypadá, že bude super. Kupovat můžete TADY .Eucerin Even Brighter denní krém proti pigmentovým skvrnám SPF 30 kupovat můžete TADY ten dám asi mamce nebo babičce, protože já nemám problém se skvrnami..Weleda Body Care mandlové tělové mléko na citlivou pokožku - krásně voní určitě bude super! kupovat můžete TADY

 
 Holika Holika Aloe 92% sprchový gel s aloe vera  koupit si ho můžete TADY..
Mexx Energizing Woman toaletní voda pro ženy - úplně skvěle voní! Určitě budu kupovat ve větším -koupit si ji můžete TADY
Dermedic 50 + SUNBRELLA koupit si ho můžete TADY
Herbaspa Lemongrass - bohužel jsem produkt na Notino.cz nenašla - pokud ho najdu vložím ho sem :)
Krém Dermedic Normacne Preventi - krém si můžete koupit TADY

 Orofluido Beauty olej pro všechny typy vlasů - Koupit si ho můžete TADY
Vichy Idéal Soleil ultratající mléčný gel pro vlhkou nebo suchou pokožku SPF 30 - Kupovat můžete TADY
La Roche-Posay Toleriane Ultra Fluide intenzivní zklidňující péče na obličej a oční okolí - Kupovat můžete TADY
 MATIS Paris Vitality by M krém pro rozjasnění pleti - Kupovat můžete TADY

Tak a to by bylo všechno. Chtěla bych moc poděkovat Notino.cz za poskytnutí produktů. Otestuji je a napíšu recenzi! Mějte se krásně a přeji krásný zbytek týdne.

7 komentářů:

  1. Waaau, aj ja chcem taký obrovský balík :-D

    OdpovědětVymazat
  2. No páni, to je teda nálož. Jinak o změně jména jsem nic nevěděla. Notino je zajímavé - docela by mě zajímalo co to znamená, bo jestli to je jen nejěká zkratka...
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. O změne také vím :) Možná mi ale bude chvíli trvat, než si zvyknu :D Super balíček :O

    OdpovědětVymazat
  4. Ja jsem se o te zmene dozvedela vcera a taky bude horsi tomu zacit rikat notino ale ma to smysl protoze parfums uz neni jen web s parfemama ale je tam vse

    OdpovědětVymazat
  5. Super rychlý nákup na poslední chvíli. Zboží dorazilo včas, hned druhý pracovní den po objednání. Musím jen doporučit. Jen tak dále.

    OdpovědětVymazat
  6. tak dlouho jsem už s internetovým obchodem nebyla spokojená. Všechno ihned vyexpedováno, o všem jsem se dozvěděla smskou, pracovníci velmi příjemní, takhle by to mělo fungovat všude.

    OdpovědětVymazat
  7. na notino.cz jsem už nakoupila nejmíň pětkrát. Vždy jsem byla naprosto spokojená.Vše funguje, tak jak má. Navíc ceny jejich parfémů a kosmetiky jsou opravdu příjemné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)