pátek 14. října 2016

RYOR - Hydratační 24hodinový krém - Opravdu hydratuje?

Ahoj všichni. Dnes je tu nový článek na hydratační krém od Ryoru. Omlouvám se, že včera nebyl článek, ale vůbec jsem nestíhala.
Hydratační 24hodinový krém s aloe vera a kyselinou hyaluronovou ( Normální a smíšená pleť )
Lehký, snadno vstřebatelný krém s obsahem kyseliny hyaluronové,aloe vera, vitamínu E. jojobového a avokádového oleje. Zajišťuje dlouhodobou hydrataci pleťi.
V rámci spolupráce mi RYOR zaslal tento Hydratační 24hodinový krém. Na krém jsem se strašně těšila a ,až mi přišel tak jsem ho hned večer vyzkoušela. Pokud víte značka RYOR je přírodní ( bez parabenů atd.)  Ryor mám celkově ráda a hodně mě zaujal tento krém. Strašně krásně přírodně voní. Co se týče hydratace, tak opravdu můžu říct, že hydratuje 24hodin. Akorát mě zklamal tím, že mi nezlepšil nijak pleť. Já mám strašně problematickou pleť (vyrážky, akné ) a tak jsem myslela, že mi ji alespoň trošku zlepší, ale ne. Tento krém bych doporučila kvůli tomu, že 24hodin hydratuje. Pleť nemám vůbec vysušenou, vážně hydratace super, akorát nezlepšuje vzhled pleťi. Co je, ale super je to, že tento HYDRATAČNÍ krém můžete používat ráno i večer. Krém jsem si oblíbila hlavně kvůli té 24hodinové hydrataci.
Na hydratování pleťi rozhodně doporučuji. :)
Krém stojí: 109,00 Kč a koupit si ho můžete >> TADY

Co od krému očekávat?
* 24hodinová hydratace pokožky
* Zvyšuje pevnost a pružnost pleťi
* Vhodné pro všechny typy pleti a věkové kategorie
* Pro denní i noční péči





2 komentáře:

  1. Krém vypadá opravdu slibně. :) Možna do něj i půjdu. Děkuji za tip. :) www.fitfoodheathy.blgospot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj mohla by si mi prosim ťa sfotiť zloženie kremu ? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)