pondělí 24. října 2016

Weleda - Mandlové tělové mléko na citlivou pokožku - Notino.cz


Weleda je celosvětově oblíbená značka kosmetiky, která je jedinečná kvalitou svých produktů a šetrností k životnímu prostředí. Filosofií značky je dodržování nejvyšších standardů kvality a udržitelné využívání přírodních zdrojů.Firma Weleda si sama pěstuje léčivé rostliny ve vlastních zahradách, všechny přípravky vyrábí s citlivými výrobními postupy a jen z přírodních surovin. Produkty Weleda tedy neobsahují žádné umělé konzervační látky..

Tělové mléko krásně voní. Připomíná mi strašně marcipán. Je to taková lehká příjemná vůně, která může vonět komukoliv. Konzistence je hodně tekutá, takže se aplikuje velice jednoduše. Není to takový to, že to hodně teče, prostě to teče, ale né tak strašně hodně ( konzistenci můžete vidět na fotce ) Pokud si dáte krém ve větším množství, tak se na pokožce vytvoří takový trochu mastný film. Není to nic hrozného, zachvíli se krém vsákne. Je velice příjemný, protože pokožka je po něm krásně heboučká, vyživená a hydratovaná.  Tělové mléko je určené hlavně citlivé pokožce. Já mám citlivou pokožku, protože ne všechno mi sedí. Celkově bych tento krém mohla doporučit hlavně citlivé pokožce, protože mléko mi pokožku nijak nedráždí. Nesvědí mě, nepálí ani nic jiného.

Krém stojí: 20ml 69 Kč - 200ml 406 Kč.. Mléko je docela drahé, ale jde vidět, že je kvalitní. Doporučuji vyzkoušet. > Kupovat můžete  na Notino.cz  > TADY

 

4 komentáře:

  1. Túto značku poznám naozaj veľmi dobre a musím povedať, že ju mám mimoriadne rada :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z mandlové řady jsem zkoušela krémový sprchový gel a krém na ruce a vyhovovala mi hořko-sladká vůně mandlí :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Mala som toto telové mlieko, teda celú mandlovú sadu a bolo celkom fajn. :)

    Pozývam ťa na môj blog, práve prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš. :)
    Blog By Weilynn

    OdpovědětVymazat
  4. kláry máš moc pěkný článekmoc je moc pěkný.
    Barbora Hánová od elishabet0332

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)