pondělí 10. října 2016

Dermacol - Minerální oční stíny - Notino.cz

Dnes mám pro Vás další recenzi, tentokrát na minerální oční stíny od DERMACOL.
Já mám takové hnědé stíny, ale jak jsem se dívala, tak existují ještě jiné. Barva mých stínů je spíše taková hnědá, která se třpytí. Stíny mají u sebe i mini štěteček, kterým se nanášejí stíny. Jsou hodně pigmentované, což je super. Vydrží celkem dlouho na očích. Stíny jsou moc krásné. Po jejich nanesení oči vyniknou už hlavně kvůli stínům a kvůli jejich pigmentaci. Stíny jdou velmi snadno odlíčit, takže se nebojte, že nepůjdou odlíčit.
Velmi snadno se aplikují, není to nic složitého. Stíny jsou zajímavé svým balením, ale taky svou barvou. Takže pokud nevíte jestli máte do těchto očních stínů jít - tak rozhodně jděte! Budete spokojení, tak jako já. :-)

Účinky:

  • mimořádný třpytivý efekt
  • snadná aplikace
  • dlouhotrvající
  • skvělá přilnavá textura
Značka DERMACOL mi přijde úžasná, mám jí moc ráda! Budu ráda, když mi do komentářů napíšete zda se Vám tyto minerální oční stíny líbí, nebo jestli je třeba už vlastníte.
Na Parfums.cz jsem našla trochu jiné, ale taky krásné...
Seženete je za super cenu ( 145 Kč ) na e-shopu Parfums.cz > TADY





1 komentář:

  1. tie sú teda super pigmentované :) od Dermacol mám myslím že len jedny tiene :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)