neděle 9. října 2016

Mikina - Vyplatí se nebo ne? - Filimoda.cz

Dnes mám pro vás opět "recenzi" ale tentokrát to nebude žádná kosmetika, ale růžová mikina s květy, kterou mi v rámci spolupráce zaslal e-shop FILIMODA.CZ
Asi bych začla doručením. Doručení u této mikiny je 3 - 7 dní. Je to normální, ale radši bych byla pro kdyby doručení bylo do 2 pracovních dnů, protože je to tak, že si něco objednáte a čekat 7 dní je pro mě hrozné :D protože se vždycky nemůžu dočkat...Je to u mě jako s Avonem, nemůžu se dočkat než dorazí! Ale k mikině. Mikina je z materiálu 30% Viskóza, 70% Elastan (Z měkkého "Soft touch" materiálu.) což podle mě by byla lepší bavlna, ale nevadí. Kdybych v tomto počasí měla nosit jen triko a tuto mikinu, tak asi zmrznu. Mikina je vhodná spíše pod bundu nebo už jako triko, ale samozřejmě s bundou jinak by jste v tomto počasí asi zmrzli. Takže mikina se spíš hodí na léto. Co se týče  těch růžových květů tak jsou hezké. Co mě, ale zklamalo bylo to, že v zadu se mikina začla žmolit. :(
Vůbec nevím čím to může být, ale ne nějak hodně vážně jen trochu.
Mikina stojí 890 Kč a koupit si ji můžete TADY



Líbí se vám mikina? :)

1 komentář:

  1. Ahoj Klári já vím že Retrica je hodně moderní, ale zkus se fotit bez ní. Kazí to fotky věř mi. :) A neber to nějak špatně prosím :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)