neděle 30. října 2016

Ravena Beauty - Deodorant, Micelární voda, Sprchový gel, Parfém, Antibakteriální gel,Mýdlo - Parfumissimo.cz

Ahoj. V rámci spolupráce mi Parfumissomo.cz zaslala produkty k testování, které jsem pro Vás testovala asi měsíc.



 Parfém Real Time - Fine Gold
Tento parfém mě zaujal hned na první pohled. Už jen kvůli tomu, "balení" nebo spíše té nádobce, ve které je parfém. Parfém je hodně silný, ale je vhodný teď na podzim nebo na zimu. Také se hodí na jakékoliv večery, ať už romantické nebo třeba na párty.
Parfém je inspirován 1 Million by Paco Rabanne. Parfém je také vhodný pro ženu, která chce být celý den zahalená ve zlatě, třpytivém a drahém. Značka Real Time, je super už tím, že je celkově levná. Podržte se! Tento parfém stojí pouze 89 Kč, což je podle mě úplně úžasná cena. Prostě to není nic drahého.
Složení Parfému: Neroli, Citron, Malina, jasmín, pomerančový květ, gardénie, pačuli , med..
Vůně je opravdu silná, ale moc příjemná.Co se týče výdrže, tak vydrží plus mínus půl dne, pak stačí znovu aplikovat a vůně jde cítit.
Doporučuji, aby jste vyzkoušeli! :)
Kupujte na Parfumissimo.cz




Original Source - 250ml – Sprchový gel - Coconut – kokos
100% přírodní vůně. Sprchový gel je vhodný pro vegany, Strašně krásně voní po kokosu.
7 872 tropických hodin pomohlo dozrát kokosu v tomto krémovém sprchovém gelu.
Stačí trocha gelu na houbu a docela dost napění. Je teda přírodní a jak už jsem psala také je to 100% přírodní vůně. Po umytí tímto sprchovým gelem, jste krásně voňaví. Sprchový gel nevysušuje, ale snaží se po umytí hydratovat a vyživovat, ale já i tak pokožku namažu tělovým krémem. Moje mamka sprchové gely miluje samozřejmě já taky, ale ona hodně moc a sprchový gel jí voní a je s ním spokojená - testovala ho semnou :-)
Kupujte na Parfumissimo.cz



BioPha - 400ml - Micellar Water - micelarni voda

Jako první bych chtěla říct, že micelární vody je opravdu hodně a to 400ml, takže  vydrží celkem dlouho. Je přírodní, jak už jde z názvu poznat, takže neobsahuje parabeny a není testovaná na zvířatech. Pleť krásně zbaví zbytků make-upu a čistí pleť. Respektuje rovnováhu pleťi a nevysušuje a je vhodná hlavně pro citlivou pleť. Vy co čtete můj blog pravidelně, tak víte, že já mám citlivou a problematickou pleť, takže pro mě je micelární voda, jako dělaná a jsem s ní opravdu spokojená, protože splňuje, to co má. 
Kupujte na Parfumissimo.cz




BioPha - 50ml - lneny kvet
Přírodní roll-on deodorant s obsahem Aloe Vera a bambuckého másla v biokvalitě. Obsahuje aktivní složky pro odstranění zápachu a nezanechává skvrny na oblečení. Přírodní vůně lněného květu příjemně parfémuje pokožku. Bez alkoholu a solí hliníku. 
Můžu potvrdit, že po tomto deodorantu se vůbec nepotím. Používala jsem deodoranty z Avonu a ty byly na nic, protože jsem se po nich potila. Konečně jsem našla něco, s čím budu spokojená. Za mě můžu doporučit, protože po tomto deodorantu se vůbec nepotím. Navíc má příjemnou vůni a je přírodní!!!
Cena je 99 Kč
Kupujte na Parfumissimo.cz





Antibakteriální gel Carex - Aloe Vera 50ml
Antibakteriální gel jsem chtěla hodně dlouho vyzkoušet a konečně jsem měla tu možnost tento antibakterální gel od CAREXU vyzkoušet! Parfumissimo.cz mi zaslali tento ALOE VERA. Má příjemnou vůni po Aloe Vera ( jak překvapivé, když je to ALOE VERA :D )
Ruce krásně vyčistí a zanechá je provoněné. Chvíli jde cítit ta "desinfekce" která právě čistí ty ruce, ale pak se dostaví krásná vůně! Stačí malé množství a ruce si vyčistíte bez použití vody. Je vhodný třeba na cestování, nebo do práce či školy. :)
Stojí pouze 44 Kč! 
Kupujte na Parfumissimo.cz




Carex Antibakteriální mýdlo 250ml
A další produkt od Carexu! No vida Carex si začínám hodně oblibovat. Zase je antibakteriální s mléčnými proteiny. Mýdlo chrání vaše ruce před bakteriemi. Můžu říct, že u nás doma ho testovala snad celá rodina a vůbec si nestěžovali. Mýdlo má příjemnou vůní a krásně vyčistí  ruce.  Jemně čístí a chrání vaši pokožku. Za mě bych Vám značku Carex mohla, akorát doporučit!
Cena mýdla je 44 Kč
Kupujte na Parfumissimo.cz



Který produkt Vás zaujal nejvíc?

1 komentář:

  1. BioPha je znacka prirodnej kozmetiky, ale konkretne micelarna voda prirodna nie je (vid. zlozenie a to ze nema certifikat prirodnej kozmetiky). To vsak vobec neznanena, ze by bola zla. Neber to v zlom, ale veta "testovala som pre Vas" ma dost iriruje. Kozmetiku pouziva kazdy sam pre seba a pre svoje potreby. Aspon teda tak to funguje u mna :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)