pátek 21. října 2016

První narozeniny blogu ! + SOUTĚŽ!!!

Tak a dneska je to třetí článek! Na tento článek, už jsem se strašně těšila! Ani nevíte jak!
Už je to rok co je můj blog na světě! Nemůžu tomu uvěřit! Pravdou je, že jsem pravidelně začala blogovat, až v květnu 2016, ale samozřejmě, že jsem blogovala i ten říjen, listopad, prosinec, leden, únor, březen, duben, ale bylo to třeba 5 článků za měsíc se, kterýma jsem nebyla spokojená. Tak jsem je odstranila a někdy v dubnu nebo v květnu jsem napsala úvodní článek, že začínám třeba 3x týdně blogovat ( už nevím kolikrát týdně jsem v květnu 2016 blogovala ) a začala jsem s plno značkama/ e-shopami spolupracovat.
Nemůžu uvěřit, že je to rok a zároveň jsem Šťastná, protože když si najdu něco co mě baví, tak mě to baví pár dnů či týdnů, ale blogování mě baví pořád! I když se mi nechce, tak se prostě zvednu a těším se, že vydám další článek, takže tak....♥



Ještě jsem u spoustu bloggerek viděla, že psali třeba co jim blog vzal a co jim blog dal, takže to nesmí chybět ani na mém blogu, proto vám to napíšu taky!
Co mi blog dal? Blog mi dal toho spoustu, ale většinou radost z blogování a také jsem se naučila si vytvářet různé názory na dané věci. Recenzování kosmetiky mi velmi pomohlo zvážit svůj názor a také se naučit více rozepisovat o daných věcech.Také mi dalo plno rad do života, už se umím více rozhodovat! :D
A tak no, ale asi nejvíc mi blog dal tu radost a zároveň je to něco co mě strašně baví a naplňuje! Snad mi to vydrží a v říjnu 2017 budou druhé narozeniny blogu. !

A co mi blog vzal? Těžko říct, protože asi jediné je, že mi blog vzal spoustu času. Vždycky se snažím, aby článek, který vydám byl srozumitelný a bez gramatických chyb! :D určitě mám někde nějaké chyby, ale říká se, že člověk se chybami učí, takže se snažím psát bez chyb a více rozepisovat dané téma.
Nemluvím o prázdninách. O prázdninách byla hromada času! Ale zase nastala škola.Snažím se stíhat oboje. Známky mi půjdou už na střední školu, takže se snažím stíhat oboje , i když mě to učení moc nebaví no, ale snad nejsem jediná!

Když jsou to ty první narozeniny, tak nesmí chybět ani první soutěž! Jelikož je to první soutěž tak to nebude nějaký velký balík. Snažila jsem vybrat užitečné věci, které se vždy budou hodit a těmi jsou například : sprchový gel, kdo by nepoužíval sprcháč, že? :D a dále jsem vybrala deodorant "kuličku" Minerals. Snad Vás alespoň tyto  maličkosti potěší. :)

Ještě tedy jednou - soutěžíme o:
Sprchový gel Harmony - AVON 
Kuličkový deodorant antiperspirant MINERALS


A podmínky? 
1) Stát se pravidelným čtenářem ( Na pravé straně je lišta přidáte se když dáte "PŘIDAT DO KRUHŮ" (KONTROLUJU!!)
2) Dát like na mojí facebookovou stránku Svět podle Kláry ( TADY ) (KONTROLUJU!!!)
3) Napište do komentářů jaké články máte odemně rádi, které vás baví atd.
4) Napište vaší oblíbenou značku kosmetiky.
+ Připište email na, který vás budu v případě výhry kontaktovat! Pokud vítěz neodpoví do 3 dnů vyberu jiného.

Nepovinné podmínky:
Za sledování na instagramu ( Klarr_ush ) si můžete přidat komentář, tedy můžete mít nejvíce 2 komentáře!  ( KONTROLUJU!!!)
Začátek soutěže:  21. října v 23:00  
Konec soutěže: 21. listopadu v 23:00

Vítěze náhodně vyberu, který mě zaujme nejvíc. Kdo vyhrál se dozvíte v článku v pondělí 21.11.2016

Budu se těšit na vaše komentáře!
S láskou ♥Klára♥

9 komentářů:

  1. Sleduji tě jako Kateřina Výmolová jak tady tak i na FB :)
    Mám ráda všechny tvoje recenze.
    blogbeautybyk@gmail.com
    A vyloženě nějakou nejoblíbenější značku nemám :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tady tě sleduji jako Klára Svojanovská a na Fb jako Klárka Svojanovská. Mám ráda všechny tvé kosmetické recenze. :-) Moje oblíbená značka v poslední době je Nyx, Rimmel a nově jsem si také oblíbila novou značku Trend It Up z Dm. Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Na instagramu sleduji jako klarka_svojanovska. :-) Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji tě tady a na FB jako Andrea Grmelová. Líbí se mi všechny tvoje články (recenze). Nepreferuju žádnou značku, ale nejvíce používám Rimmel.
    Spageta9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem zde poprvé a náhodou. Držím palce ať tě to dál baví a dál se zdokonaluješ. Alespoň jedna rada: dávej si bacha na čárku před "který" - nepíše se "5 článků za měsíc se, kterýma", ale "5 článků za měsíc, se kterýma", nepíše se "email na, který", ale "email, na který". Ať se daří...

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduju tě jako Račí svět (nebo Pavel Růžička? Já se v tom poněkud nevyznám :D )
    Abych se přiznal, nemám žádnou oblíbenou kosmetiku, chci se pokus vyhrát tu tvou hlavně proto, že má moje přítelkyně narozeniny a miluje zrovna tuto, tak ji chci udělat radost a přesvědčit jí, že nejsem žádný kosmetický ignorant :D
    Pavlikruza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. máš to moc pěkně to moc pěkně napsané je to super (máš to prostě super)
    :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kláro gratuluji k narozeninám blogu a přeji spoustu dalších let u blogování. Vždycky se vyplatí u koníčku či aktivity vydržet dlouhodobě :) Honza z http://prani-k-narozeninam.eu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)