čtvrtek 27. října 2016

Přírodní kosmetika Mylo - Deodorant a Krém pro pejsky

Ahoj všichni.
Dnes to bude další recenze. Tentokrát na přírodní kosmetiku MYLO.



O MYLO:
Volám sa Barb a som Mylo.
Mydlá som začala vyrábať v roku 2013, keď mi moja kamarátka darovala
knihu o výrobe mydiel postupom, ako to robievali ešte naše staré mamy.
Táto kniha ma tak uchvátila, že som si sama začala vyrábať nielen mydlá,
ale neskôr aj všetku kozmetiku. Postupne som zistila, že mi pomáha viac
ako hociktorá iná kúpená v lekárni. Predtým som zvykla doma mávať
slušnú zásobu všetkých možných prípravkov na pleť a telo, ale časom som
pochopila, že pleti stačí málo, aby vyzerala zdravo. V
tomto procese vytvárania ideálnej starostlivosti o pokožku som sa úplne
našla. Uspokojuje moje kreatívne potreby, čo mi predošlá práca nevedela
poskytnúť.
Moja vášeň pre vymýšľanie a miešanie nových produktov ma posunula až k
otvoreniu tohto malého „handmade“ obchodu, ktorý si práve navštívil.
Nájdeš tu kozmetiku pre celú rodinu a aj pre štvornohého miláčika.
Nezabúdaj, že najdôležitejšie je zdravie tvojho tela... preto ho rozmaznávaj!

S e-shopem Mylo spolupracuji a měla jsem možnost si vybrat dva produkty. 

Ochranný krém na tlapky/ Ochranný krém na labky:
Jako první bych chtěla k tomuto krému říct, že konzistence je hodně tuhá, když je ale krém v teple, tak jde krásně rozmazat. Krém je určený pro pejsky, ale můžete ho používat i vy! Je neškodný při olizování a pochází z ekologického hospodářství. Pravidelným používáním docílíte, že tlapky nebudou suché, ale budou vyživené a hebké.
Bambucké máslo je vhodné na poraněné a na suché tlapky . Chrání je před extrémním namáháním, sněhem, ledem a posypovou solí v zimě. Je super, že vymysleli i něco pro pejsky. Krém bych rozhodně doporučila, protože do zimy pro pejsky úplně ideální! Vážně mě hodně překvapil a určitě ho pořídím znovu.
Krém můžete zakoupit TADY 

 





Deodorant Grep a Begamot
Deodorant voní tak divně, ale dá se to.  Je jasné, že bude vonět, tak jak voní, když je přírodní, že?
Deodorant mám ráda, nanáší je jednoduše a vůbec se po něm nepotím. Používá ho i moje mamka A je s ním spokojená. Deodorant se má aplikovat na čistou a suchou pokožku. Nemá se dávat nějaké velké množství stačí množství o velikosti hrášku a vetřít. Celkově bych deodorant doporučila, ta vůně nic moc, ale už jsem si zvykla. Dá se to přežít a není to nic hrozného. Konzistence je tuhá.
Objem je 30ml.
Je vhodný pro vegany a neobsahuje včelí vosk.
Kupovat můžete TADY 



 
Který produkt Vás zaujal nejvíce?

3 komentáře:

  1. To je super tip :-) my máme doma čivavku a přes zimu v mrazech má hodně rozpraskané tlapky tak teď už vím, co jí pořídím pod stromeček :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek :) ani jsem nevěděla, že něco takového pro psíky existuje, ale určitě na to kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný článek je super
    :p

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)