pátek 5. května 2017

DEN MATEK - CO KOUPIT SVOJÍ MAMINCE?

♥Ahoj všichni♥
 Den matek se blíží a je již v neděli 14.5..
Určitě by jste chtěli koupit něco svojí mamince, protože to je ten nejcennější a nejdůležitější člověk ve Vašem životě.Přivedla nás na svět, dávala i dává nám svojí lásku a miluje nás. Na Notino.cz jsem našla nějaké bezva tipy na to, co by jí určitě potěšilo. Tak jdeme na to. 😊



 

Chloé Chloé parfémovaná voda pro ženy   

Určitě by jí potěšil tento parfém, protože ten ocení snad každá. 

Kupujte > TADY 

 

Versace Bright Crystal toaletní voda pro ženy

Další taková příjemná vůně, kterou by jste svoji maminku potěšili. Základem je totiž:  pižmo, dřevo, ambra

 Kupujte > TADY 

 

Soaphoria Organic kokosový olej

Kokosový olej má tyto vlastnosti: 
  • pomáhá hydratovat a zjemňovat
  • příznivě ovlivňuje ekzémy, popraskanou pokožku, akné
  • pomáhá předcházet vzniku strií, bojuje s celulitidou
  • zabraňuje lámání, třepení a vypadávání vlasů
Věřte mi tohle je skvělý dáreček.  

Kupujte > TADY
 

Soaphoria Organic levandulový zklidňující olej

Dále bych přemýšlela o tomto zklidňujícím oleji. Vypadá skvěle a určitě je také skvělý.

Kupujte > TADY

  Tak to bylo těch pár tipů co koupit svojí mamince na den matek. Myslete na svoji maminku a pamatujte - Maminka je jen jedna! ♥

Vaše maminka je ta největší hvězda!

1 komentář:

  1. Ahoj, nezlob se, ale tohle mi nepříjde moc jako moc dobrý článek.. Já teda nevím, ale studuju střední školu a z mého kapesného (1000kč na měsíc), ze kterého si musím platit věci do školy a dopravu a pak co chci, tak bych nemohla mamce koupit parfém za 800kč. Většina maminek ocení homemade dárky a já každoročně mamce něco vyrobím a věř mi, to jí udělá větší radost, než jen koupenej nějakej drahej parfém :) (namalovala jsem si obrázek nás dvou, složila básničku, letos jí něco upeču..)

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)