sobota 27. května 2017

EOS Summer Fruit balzám na rty

♥Společnost Evolution of Smooth (EOS) byla založena v roce 2006 v New Yorku. Specializuje se na výrobu a prodej kvalitních přípravků péče o pleť a tělo - tělová mléka, krémy na holení a především EOS balzámy na rty, které jí získaly světovou proslulost.EOS balzámy se vzácným bambuckým máslem a vitamíny C a E se mohou pochlubit výjimečnou účinností. Samostatnou zmínku si zaslouží také povedené, plně recyklovatelné obaly v podobě barevných vajíček.O balzámech na rty EOS se psalo již v téměř všech prestižních lifestylových a módních magazínech (People, Cosmopolitan, Maria Claire atd.). Více či méně pravidelně je používají i mnohé hollywoodské hvězdy - Jennifer Lopez si oblíbila příchuť kokosového mléka, Demi Lovato preferuje letní ovoce, Hilary Duff propadla kombinaci vanilky a mentolu…♥

Eos - velmi populární. Plno lidí si ho chválí, ale jak dopadl u mně?
Za prvé bych chtěla říct, že úžasně voní je to tkzv. "LETNÍ OVOCE" připomíná mi to určitě ovoce, ale nedokážu říct, které. Ale vůně ovoce tam určitě je. Balzám má jednoduchý obal - červený a to ve tvaru vajíčka. Je 100% přírodní a neobsahuje žádné parabeny, ftaláty, lepek, ani vazelínu z ropy. Dodejte svým rtům hladkost, výživu, vláhu a krásu a potěšte své smysly aroma letního ovoce s balzámem na rty EOS Summer Fruit. 
Hydratace je dobrá, jsem spokojená. Vydrží cca tu 1hod - ale určitě né dýl. 
Já jsem milovník balzámů a sbírám je, takže mi ve sbírce nesměl chybět tento EOS! Je tu taky někdo takový, kdo sbírá balzámy? 😙😄😏

Balzám seženete za 169Kč na Notino.cz 


0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)