sobota 20. května 2017

Laky na nehty, Pero na péči o nehtovou kůžičku UMA, Odlakovač UMA, Tea tree oil e.l.f.

♥Ahoj všichni. Mám tu pro Vás další recenzi na produkty z e-shopu DEKORATIVKA.CZ



E-style lay na nehty -  bílý a černý 
Výrobky E style nejsou testovány na zvířatech a neobsahují složky živočišného původu. Při produkci je maximálně respektováno životní prostředí.
Tyto laky na nehty mě zaujali na první pohled. Podle obrázku vypadají jako gelové laky. Bílá a černá mi nesmí nikdy chybět ve sbírce a taky už jsem chtěla vyzkoušet od nějaké jiné značky. Laky mají 7ml a jejich lahvička je taková pěkná, normální. Když jsem si dala první vrstvu, tak jsem si řekla. Noo, budu si muset dát těch vrstev asi víc, protože lak strašně málo kryje. Nakonec jsem si dala 3 vrstvy s tím, že lak byl krásně lesklý a vydržel mi krásný 4 dny. Co je ale nejlepší, že tyto laky schnou hodně rychle. Není to jak nějaké laky, které schnou i hodinu. Ano i takové znám. Laky stojí 49Kč, což je dobrá cena, protože laky na nehtech vypadá opravdu překrásně. 

Bílý lak -- KOUPÍTE TADY 
Černý lak -- KOUPÍTE TADY 



Essence lak na nehty - růžový
Inovační barevná technologie nabízí intenzivní odstíny a perfektní krytí bez nutnosti použít UV lampy.
Přiznám se, že tohle je asi můj druhý lak na nehty od Essence. Lak vypadá vážně krásně světlounce růžově. Lahvičku má taky takovou normální, která zaujme. Nehty vypadají opravdu tak, jako kdyby jste měli gelové nehty. Avšak, víte proč si nekupuji laky na nehty od Essence? Protože strašně douho schnou! Nemůžu si pomoct, ale mě to strašně vadi. :D
Vždycky, když čekám až mi lak uschne se musim dívat nejlépe na celý film, aby mi nehty pořádně zaschly. Určitě si ještě nějaký pořídím, protože Essence mají vážně nádherné barvy, akorát to schnutí no..

Essence lak růžový -- KOUPÍTE TADY


UMA - Pero na péči o nehtovou kůžičku

Pero obsahuje výživné oleje, které pečují o netovou kůžičku a zabraňují tak jejímu vysoušení a zatrhávání. S tímto perem jsem spokojená, protože nehtová kůžička se mi tak moc nezatrhává a není vysušena. Tohle je můj už druhý produkt od kosmetické značky UMA  a určitě u této značky taky zůstanu, protože jsem spokojená! 

Pero na nehtovou kůžičku -- KOUPÍTE TADY


 UMA - Odlakovač na nehty bez acetonu
Další produkt od UMA!  V odlakovači cítím nějakou lehkou vůni, ale nedokážu říct kterou. Jen, že nehty po odlakování voní. Nemám přesně ten kokosový. Mám s vitamínem E a aloe verou. Odlakovač pěkně odlakuje, je úplně normální a odlakuje, tak jako každý odlakovač. Má 100ml.

Uma odlakovač --  KOUPÍTE TADY

e.l.f. - roll-on proti akné

Můj první produkt od značky e.l.f. Říká se to nejlepší na konec! Jedná se o Tea tree olejíček, který je na akné. Má za úkol akné vysušovat a díky tomu se akné ztratí. Tohle si budu kupovat asi do nekonečna, protože jedině tato věc mi na akné pomáhá. ! Tohle určitě vyzkoušejte, jedině doporučuji!

 

Roll on e.l.f. - KOUPÍTE TADY 

 

1 komentář:

Děkuji za každý komentář! :)