sobota 13. května 2017

T R I K O - SHIRTINATOR.CZ

♥Ahoj všichni. V rámci spolupráce jsem si mohla navrhnout jaké triko chci. Triko je z e-shopu https://www.shirtinator.cz/

Mám k tomu nějaké poznámky, tak jdeme na to. Triko jsem si navrhla s textem > Bitch please i ride a unicorn. < 
Na levou stranu nahoru jsem si dala obrázek jakože toho jednorožce. Text se i po vyprání  neodlepuje ani nic. To samé obrázek. To mi přijde OKEY. Také je triko ze surového materiálu a je příjemné. Není to úplné moc bílé, tlusté triko jako jsem už měla. Velikost jsem si vybrala L a ted se trochu rozepíšu. Velikost vůbec, ale vůbec nesedí. Já normálně mám triko L někdy i M. Tohle triko je malé, vůbec neodpovídá velikosti L. Mám doma většinu triček L a ty jsou mi ještě volnější. Takže za mě vůbec neodpovídá velikost. To mě moc mrzí, protože triko se mi moc líbí. Další mínus je to, že je docela dost průhledné, ale to se dá přežít. Jako triko mi sedí, ale neodpovídá velikosti L hodilo by se i větší z tohoto eshopu. To mě docela zklamalo. 
Ted Vám řeknu takový menší příběh. Joo a zasmějete se! 😂
Já když jsem si triko navrhovala, tak jsem zkoušela různé texty, různé obrázky no a vzadu na triko jsem zkoušela bílým si napsat VIKTOR SHEEN ( můj nejoblíbenější zpěvák ) 
Pak jsem si navrhla to triko s tím jednorožcem a triko jsem objednala - tudíž šlo do výroby. A já blbá jsem z té zadní stránky neodstranila text VIKTOR SHEEN. Takže, teď  mám na prču triko - zepředu jednorožce, a ze zadní strany text Viktor Sheen, no ale moje chyba. Triko mám tedy bílé.
Omlouvám se za to, jak je triko zmuchlané.

Svoje vlastní triko si můžete navrhnout na SHIRTINATOR.CZ


 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)