sobota 27. května 2017

ROZHOVOR: YOUTUBER, PRŮVODCE ALEŠ OTAVA

♥ Ahoj všichni! ♥
Je to tady! Něco co jsem pro Vás už delší dobu připravovala. Už se na mém blogu budou objevovat i rozhovory třeba s nějakými youtubery, bloggery a  podobně. 
Jako úplně první rozhovor bude s Alešem Otavou. Je to mladý youtuber, také blogger a myslím si, že by si zasloužil více odběratelů a zhlédnutí! Natáčí spíše o prohlídkách.
Určitě se na něj podívejte, protože má vážně skvělé a propracované videa!
Tak myslím si, že můžeme jít na to.




1) Ahoj Aleši. Jsem moc ráda, že jsi přijmul tuhle nabídku, abych s tebou mohla udělat rozhovor. Pokud dobře chápu, tak ty jsi youtuber, ale už i blogger, že? Co tě napadlo natáčet na youtube a proč jsi začal psát blog?

Ahoj Kláro, děkuji za nabídku. Já se osobně za YouTubera nepovažuju, protože současní Youtubeři mají videa, která mi VĚTŠINOU přijdou o ničem. Což samozřejmě vím, že takhle mohou mnozí vnímat moji tvorbu. Ale ano, mám svůj channel. 
 Natáčet jsem začal, když mi skončil můj docela dlouhý vztah. Někteří mají tendenci chodit do hospody a zapíjet žal, zatímco já jsem si říkal, že budu dělat něco, co bude bavit jak mě, tak třeba i ostatní.

2) Ty jsi natáčel především videa o prohlídkách, ale dozvěděla jsem se, že už natačíš i jiné videa, tak jak to tedy je?

Dřív jsem točil čistě jenom skeče a vlogy, kde jsem si dělal srandičky. Prostě typický Youtuber. Od listopadu 2016 jsem začal dělat videa o prohlídkách, protože dělám průvodce na památkách a tahle práce mě hodně baví. Bohužel vím, že tahle videa zajímají jen hodně omezený počet, takže chci dělat videa i o jiných tématech ale dospělou formou. Nebo...aspoň ,,dospělejší" :-)

3) Co plánuješ do budoucna? Budeš i na nějakých youtube akcích nebo kde tě můžeme zahlédnout?

Já?! Na YouTube akcích? Nikdy! :-D 

4) Jak bere rodina nebo i kámoši to, že natačíš a píšeš blog? Podporují tě v tom?

Tak rodina si myslím, že se dřív křižovala, když jsem točil videa, protože to byla díla, co 
by zasluhovala nejvýš umístění na DarkWebu. Teď se ale jak rodina, tak i přátelé dívají na moje videa a myslím, že tu podporu u nich mám. Ale zase je pravda, že mladší diváci mých videí (třeba mladší bratránek) už bere nová videa, že jsou nudná :-D Ale prostě...je mladší. Tím se konejším.

5) Kde děláš prohlídky  nebo teď tvoje prohlídka bude kde a kdy? Myslím, že fanoušci by rádi na nějakou prohlídku hradu či zámku,nebo akci přišli.

Prohlídky dělám na hospitálu Kuks. Mnozí si to pletou se zámkem ale tam nikdy nežily žádné princezny. Byl to spíš domov důchodců a nemocnice. Přesto v krásném stavu, v tuhle chvíli je navíc zrekonstruovaný a dostali jsme teď i cenu EUROPA NOSTRA. Bohužel na tom nemám žádný podíl. Jsem zde krátce.
 Dřív jsem byl průvodcem a hercem na zámku v Dětenicích a to byla velká škola, co se týče průvodcovství. Takže o tom se snažím dělat videa a ukázat i nějaké ty věcičky ze ,,zákulisí". 
Abych se ale vrátil k otázce...myslím, že není nic lehčího, než zajet na prohlídku a myslím, že všichni průvodci jsou u nás, na Kuksu, skvělí! Museli se ukázat, že jsou schopni dělat poutavé prohlídky a zvládli to, takže se případní návštěvníci mají na co těšit! :-)
Aleši moc ti děkuji za rozhovor a měj se hezky!



Kanál:  https://www.youtube.com/channel/UCoRVGEkWzd-bY2TC0kRDn4w


Facebook : https://www.facebook.com/ales.otava.33



1 komentář:

Děkuji za každý komentář! :)