pátek 26. května 2017

T R I K O - GEEKSHIRTS.CZ

♥Krásný den všem, jak se máte?
Konečně je před námi víknd a dnes mám pro Vás recenzi na tričko, které mi v rámci spolupráce zaslali GEEKSHIRTS.CZ
Vybrat jsem si mohla z jejich nabídky a zaujalo mě tohle triko: Cute, But psycho, But cute.Triko je takové pěkné a jednoduché. Má krásnou černou barvu a text je bílý. Vybrala jsem si velikost XL a musím říct, že mi parádně sedí. Triko je na dotek velmi příjemné.
Je to 100% bavlna, což je super. Potisk jsem zatím nežehlila, jen se triko pralo. Potisk se vůbec neodtrhává ani nic podobného, takže s potiskem není žádný problém.  
Geek Shirts mají v nabídce plno zajímavých triček, tak se mrkněte a třeba si najdete to svoje! 
Triko stojí 399Kč, což není zas tak hrozný.😊😍😙💜
materiál: tričko ze 100% bavlny kvalita: gramáž látky 185g/m2
zásoby: skladem
doba dodání: 2-3 pracovní dny

Trička perte na 30°C a naruby
Doporučuje se potisk nežehli.  


Triko koupíte na stránkách GEKSHIRTS.CZ

2 komentáře:

  1. Pěkné oblečení. Manžel se teď zamiloval do svého Harleye-Davidsona, takže jsem měla tip na dárek jasný. Koupila jsem mu trička harley davidson . Věděla jsem, že mu s nimi udělám radost, ale takové nadšení bych teda nečekala, na to, že to jsou "jen" trička :-D .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)