čtvrtek 18. května 2017

Nalepovací řasy Ardell

♥Ahoj všichni. Dnešní recenze bude na nalepovací řasy Ardell.
S doručením nemám žádný problém. To je rychlé. Do 2-3 pracovních dnů.
V rámci spolupráce mi e-shop Ardell.cz zaslal 4x nalepovací řasy. Ano, když je to v rámci spolupráce, tak samozřejmě zadarmo, ale říkám svůj názor.  
Vybrala jsem si spíš takové řasy, které asi nejsou na každodenní nošení, protože jsou strašně dlouhé. Jedny řasy byly tak strašně dlouhé, že je ani nešlo nosit, protože mi to doslova vadilo, cítila jsem je, když jsem mrkla. Takže Vám radím, nebuďte aktivní jako já a vybírejte si normální řasy a né žádné extra dlouhé. Jedna jde poznat, že jsou umělé a za druhé jsou strašně dlouhé, to ale uplně moc. Nevím jestli je to tím, že mám malé oči. :D Vážně nevím každopádně mi nesedly. Dále jsem si vybrala takové už jedny normální, ty mi pěkně sedly. Dokonce vypadaly i jako, že jsou to moje řasy. Problém jsem měla, už když jsem řasy lepila. Bud mi nedržely u koutku oka, nebo to lepidlo bylo vidět ( to bílé ) a jednak to vůbec nebylo hezké. Když si budete pořizovat lepidlo rozhodně sáhněte po čirém, protože to bílé jde vidět, třeba když to s lepidlem přeženete. Kdybych si měla nějaké řasy koupit, tak určitě se budu dívat po nějakých né extra dlouhých, ale takových normálních. Já byla toho názoru, že ty strašně dlouhé řasy budou úplně krásné a bude to vypadat fat božsky. No, ale otočilo se to. S těma mega dlouhými řasami jsem vypadala fakt divně. Byly hrozně dlouhé a jak už jsem psala nesedly mi. Je to, ale na Vás řasy si můžete taky trošku zkrátit, avšak vyzkoušejte a uvidíte.

Všechny řasy pořídíte na e-shopu ARDELL.CZ

Máte zkušenost s umělými řasami? 


1 komentář:

  1. Mám jedny Ardelky, ale kupila som si také prirodzené. Pri malých očiach ich treba skrátiť. Ale vyzerajú celkom pekne

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)